Nem minden NHL-csapat mezén lesz reklám
Két klubnál már most döntöttek arról, hogy csak a csapatlogó marad a felsőn.
Néhány napja már beszámoltunk arról, hogy elsőként a Washington, Pittsburgh, Arizona trió mutatta be azt az új szerelését, amin már elhelyezték a szponzorok logóját, most pedig csatlakozott hozzájuk a Minnesota Wild, a Columbus Blue Jackets és a Vegas Golden Knights hármas is. A Wild mezét ezentúl a TRIA Orthopedics emblémája díszíti majd, a Jacketsét a Safelite, a Knightsét pedig a Circa Sports. A szezon közeledtével valószínűleg egyre több csapat fogja megmutatni a reklámmal ellátott szerelését, de már most biztosan lesz olyan franchise, amely nem fog élni ezzel a lehetőséggel: az Edmonton Oilers és Toronto Maple Leafs jelentette be elsőként, hogy eltekintenek a reklámoktól a mezen. Az Oilers több szponzori ajánlatot is visszautasított, sőt egészen odáig ment, hogy a hazai mérkőzéseken a sisakokon sem lesz reklám, míg az idegenbeli összecsapásokon használt fejvédőkről egyelőre nem született döntés.
További cikkek
- Megállítható-e az Edmonton és a Colorado?
- Swayman elhozta az első meccset Floridából
- Revansra készül a Boston
- Nem lesz címvédés az NHL-ben
- Kezdődik a második kör az NHL-ben
- Új név kerül a Jack Adams-trófeára
- Pastrnák a második körbe lőtte a Bostont
- Megvan a kanadai keret, Crosby nélkül, három Stanley-győztessel érkezik a címvédő
- Továbblépett a Vancouver