Eltiltották az egyik legjobb orosz játékvezetőt

 

Olenyin mérkőzést és továbbjutást befolyásoló hibát vétett.

A március 10-én megrendezett Avangard–Barisz párharc 7. mérkőzésén a 10. percben 1-0-ra vezetett a Barisz. Ekkor Chad Kolarik, az omszkiak csatára leütközte Alekszej Litvinyenkót, aki vérző sérüléssel a jégen maradt. A játékvezetők nem ítéltek semmit sem, Kolarik pedig néhány másodperccel később egyenlített. Az Avangard végül 3-1-re nyert és 4-3-as összesítéssel továbbjutott.

Érdekes adalék, hogy Gebei Péterhez hasonlóan Olenyin is az A csoportos vb bő játékvezetői keretének tagja. Jó eséllyel eggyel kevesebb riválisa lett így a magyar bírónak. Az IIHF február közepére ígérte a végleges vb-keret kihirdetését, ez azonban a mai napig nem történt meg.

17.01.14. ????????? ??? ?????? 2013/14. «??????» (?????????? ???????) - «??????» (??????).  ?????????? ??????, ??????? ??????. |17.01.14. KHL Championship 2013/14.  Atlant (Moscow region) - Dinamo (Moscow). Konstantin Olenin, Alexei Petrov.

Az észre nem vett szabálytalanságért Konsztantyin Olenyin, az oroszok IIHF-bírója nem kap küldést a KHL főcsoport-elődöntői során.

Cimkék: , ,

Nem lehet hozzászólni.

Eseménynaptár
augusztus 3., csütörtök
U20   HUN20USA18 
augusztus 10., csütörtök
PRE   ZILSCC 
PRE 18:00 MISMIC 
PRE 18:00 NZÁFTC 
augusztus 11., péntek
PRE   POPSCC 
PRE 17:00 TOPFTC 
augusztus 12., szombat
PRE 19:00 MACVIC 
   H I R D E T É S
   H I R D E T É S
Partnerünk