

A Fehérvár EBEL-3. a közösségi média tekintetében
A magyar csapatot majdnem másfélszer annyian követik a különböző felületeken, mint egy évvel korábban.
A hockeyfans.at egy kiváló felmérést készített, melyben kielemezték, a 12 EBEL-csapat mennyire aktív a közösségi oldalakon. Az osztrákok a Facebook, a Twitter, a Google+ és az Instagram alapján vizsgálták a klubokat.
A legaktívabb csapat a Linz, amely 31 803 Facebook-, 1757 Twitter- és 109 Google+-feliratkozóval bír. Ugyanez az adat egy évvel korábban 27 047, 1094 és 68 volt.
A Villach mögött a Fehérvár a harmadik helyen áll 25 784 Facebook-felhasználóval, 712 Twitter-követővel, 23 Google+-ossal és 1184 Instagramossal. Egy éve a Facebookon 18 818 ember követte a Fehérvárt, a többi közösségi oldalon pedig még nem volt elérhető.
További cikkek
- Alex Petan a Pustertalban játszik ősztől
- A Bolzano vért izzadva húzta be a negyeddöntőt
- 14 maradó és az év végére elkészülő aréna Fehérváron
- Hiányzó kreativitás és hatékonyság, példátlan sérüléshullámmal
- Az utolsó harmadban indult be a salzburgi henger
- Ez volt a leggyengébb pontunk idén: a góllövés
- Hydro Fehérvár AV19–Red Bull Salzburg 1-6
- A söprés elkerüléséért lép jégre a Fehérvár
- Petan hatalmas gólt vert a bulikörből