

A Fehérvár EBEL-3. a közösségi média tekintetében
A magyar csapatot majdnem másfélszer annyian követik a különböző felületeken, mint egy évvel korábban.
A hockeyfans.at egy kiváló felmérést készített, melyben kielemezték, a 12 EBEL-csapat mennyire aktív a közösségi oldalakon. Az osztrákok a Facebook, a Twitter, a Google+ és az Instagram alapján vizsgálták a klubokat.
A legaktívabb csapat a Linz, amely 31 803 Facebook-, 1757 Twitter- és 109 Google+-feliratkozóval bír. Ugyanez az adat egy évvel korábban 27 047, 1094 és 68 volt.
A Villach mögött a Fehérvár a harmadik helyen áll 25 784 Facebook-felhasználóval, 712 Twitter-követővel, 23 Google+-ossal és 1184 Instagramossal. Egy éve a Facebookon 18 818 ember követte a Fehérvárt, a többi közösségi oldalon pedig még nem volt elérhető.
További cikkek
- Szerettük volna megmutatni, hogy így is tudunk játszani
- Hydro Fehérvár AV19–Graz 99ers 6-1
- Kedden a Grazot fogadja a Fehérvár
- Tizenegy gól a fehérvári kapusok kapujában
- Klagenfurt–Hydro Fehérvár AV19 7-3
- Klagenfurti túrával folytatja a Fehérvár
- Szerencsénk volt, hogy húsz perc után 0-0 állt a táblán
- Nem segített az edzőváltás a Bolzanón
- Hydro Fehérvár AV19–Red Bull Salzburg 1-4