Gól, vagy nem gól?

   

A MOL Liga-rájátszás sok olyan esetet hoz, amin el lehet vitatkozni. Ez már mindig ilyen lesz, izgalmas. Mutatjuk a DAB első gólját.

A játékvezető és a gólbíró egyértelműen és határozottan gólt ítélt. Látható, hogy a kapus kesztyűje a gólvonalon lévő mamut síkja mögött van, amikor megfogja a korongot. A kérdés az, hogy a korong átment-e teljes terjedelmében a gólvonalon. Ezzel a találattal szereztek vezetést a hazaiak a DAB–Érsekújvár elődöntő 1. percében. Az Érsekújvár közösségi oldalán felháborodottan ír az esetről, mint írják, hasonlóra még nem volt példa, és jelzik, panaszt nyújtanak be.

Cimkék: , , , ,

Nem lehet hozzászólni.

   H I R D E T É S
Eseménynaptár
július 29., péntek
NŐI 18:00 DENHUN 2-1VÉGE
július 30., szombat
NŐI 17:30 DENHUN 3-2VÉGE
augusztus 10., szerda
FELK 18:30 DEBFHA 
augusztus 12., péntek
FELK 17:00 KOSMIS 
FELK 17:10 FHADEB 
FELK 18:00 NZÁFTC 
augusztus 13., szombat
FELK 19:00 OLLBJA 
Partnerünk
Archívum