Gól vagy nem gól?

   

A Dallas–St.Louis meccsen a Blues-játékos Adam Cracknell gólját érvénytelenítették rúgó mozdulat miatt. Némileg a szerkesztőséget is megosztotta az eset megítélése, feltesszük a kérdést nyájas olvasóinknak: gól vagy nem gól? Szavazzunk!Segítségképpen ajánljuk a hatályos szabálykönyv 471 pontját, valamint azt az irányelvet, mely szerint  ha a korcsolya pengéje végig a jégen marad és nincs rúgó mozdulat, akkor gólt kell ítélni. Még akkor is, ha elfordítja a korcsolyát a játékos, vagy  belefékez.

Gól vagy nem gól?

  • Szabályos, gól (63%, 45 szavazat)
  • Szabálytalan, nem gól, jó az ítélet (37%, 27 szavazat)

Összes szavazat: 72

Cimkék: , , ,

Nem lehet hozzászólni.

Eseménynaptár
augusztus 3., csütörtök
U20   HUN20USA18 
augusztus 10., csütörtök
PRE   ZILSCC 
PRE 18:00 MISMIC 
PRE 18:00 NZÁFTC 
augusztus 11., péntek
PRE   POPSCC 
PRE 17:00 TOPFTC 
augusztus 12., szombat
PRE 19:00 MACVIC 
   H I R D E T É S
   H I R D E T É S
Partnerünk