Ekkora lesgól már nincs is

   

Ha magyar zebra ítél ilyet, hetekig zrikálják. Most csak egy NHL-es profi tette ezt.

Az NHL hétfői játéknapjának Colorado–Nashville mérkőzése nemcsak a gólesőről maradhat emlékezetes a szurkolóknak, hanem egy bődületes játékvezetői hibáról is. A második harmad 4. percében Matt Duchene kapta a korongot a támadó zónában, a kék vonalon túl hátranézett, jön-e a korong, és az kis idő múlva érkezett is. Először talán el sem hitte, hogy továbbengedik a bírók, a csatár pedig szólóban elkorcsolyázott a kapuig, és biztosan értékesítette a helyzetet. A kék vonalon álló vonalbíró szerint  nem volt les, de mi ebben egy picit kételkedünk. Ha jól értjük a mozdulatait, ellenféltől kapott korongnak minősítette az esetet.

Az esetet alább tekinthetik meg nyájas olvasóink.

Cimkék: , , ,

Te mit gondolsz?

Eseménynaptár
március 21., kedd
ROM 17:30 PROGAL 3-8VÉGE
ROM 17:30 SSCBRA 4-2VÉGE
március 22., szerda
U20 12:40 AVSDHK 2-3VÉGE
U16 16:00 AVSMAC 2-1VÉGE
MOL 17:00 MISMAC 2-1VÉGE
    • M4 SPORT
ROM 17:30 SSCBRA 1-4VÉGE
U20 17:30 ZEGMIS 0-2VÉGE
U20 17:40 VASMAC 2-5VÉGE
EBJL 19:40 AVSUTE 4-2VÉGE
március 23., csütörtök
U18 16:40 KMHPEF 3-5VÉGE
március 24., péntek
U16 19:40 MACAVS 1-4VÉGE
március 25., szombat
NHL 00:05 PITNYI 
    • SPÍLER TV
U20 12:15 DHKAVS 
U20 18:00 MACVAS 
március 26., vasárnap
NHL 04:30 LAKNYR 
    • SPÍLER TV
U16 18:00 AVSMAC 
NHL 23:00 NJDDAL 
    • SPÍLER TV
március 27., hétfő
U18 15:40 UTESCC 
március 28., kedd
U16*   MACAVS 
március 29., szerda
U16*   AVSMAC 
U20*   AVSDHK 
U20*   VASMAC 
KHL 18:00 LOKSZK 
    • SPORT 2
március 30., csütörtök
KHL 18:00 AKBMMG 
    • SPORT 2
   H I R D E T É S
   H I R D E T É S
Partnerünk